piątek, 31 stycznia 2014

No to zaczynamy :3

Hej!
Mam na imię Ania ale mówcie do mnie Ann, tak też będę się podpisywać ;) 12 stycznia stałam się hot 15 :D Moje życie nie różni sie niczym od życia innych nastolatek. Jestem energiczną i przebojową dziewczyną kochającą odpały i dobrą zabawę :)
Siemaa
To ja jestem Monika, będę się podpisywać Nika ;P Jeszcze nie mam 15 lat ale już niedługo bo 18 maja. Lubię poznawać nowych ludzi i robić beki xD

Chodzimy do drugiej klasy gimnazjum, mieszkamy na obrzeżach naszej kochanej stolicy ^^ Wiele nas łączy ale też i dzieli, ciągle się kłóćmy chociaż to nie zmienia faktu że jesteśmy jak siostry <3 
Pod koniec marca jedziemy na naszą wymarzoną wycieczkę do Paryża *.*
       
                                  
          
                                                         Od lewej: Monika i Ania :)


 CO ZNAJDZIE SIĘ NA NASZYM BLOGU!? 
Chciałybyśmy pisać po prostu o naszym codziennym życiu. Postaramy się wstawiać zdjęcia,outfity, videoblogi, posty tematyczne i wiele,wiele więcej! Zapraszamy do komentowania i obserwowania :p 
papa ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już będziesz, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza!
Wchodzimy w każdy pozostawiony link!
Akceptujemy obserwowanie za obserwowanie :)
Nieodpowiednie lub obraźliwe komentarze nie będą publikowane!
Pamiętaj że każdy pozostawiony komentarz wywołuje na naszych twarzach mega uśmiech :)
Have a nice day!